Παρασκευή 6 Ιουλίου 2007

Λαμόγια - Κουμπάροι - Σάπιοι Αρουραίοι - Σεξ

Σε λίγες μέρες βαφτίζω ένα κοριτσάκι. Πετάω από χαρά γιατί ελπίζω ο κουμπάρος μου να εξελιχθεί σε μεγαλοστέλεχος κόμματος ή παρατρεχάμενο γλυφτρόνι και εγώ να γίνω διαπλεκόμενο αρχιλαμόγιο στην υπηρεσία του. Να είμαι ο πιό σάπιος αρουραίος του συστήματος, να αφήσω το δυάρι στη Κυψέλη για σπιταρώνα στα Μελίσσια σαν καλός κηφήνας... Να μοστράρω τα κλεμμένα μου στο πόθεν έσχες μου ως πόθεν χέσες μου... Να ρουφήξω, να καταχραστώ και να μην ξεχάσω οτι στην κατοχή οι Γερμανοί ήταν φίλοι μας που ήρθαν να μας βοηθήσουν... Να σαπίζω σαν Πάπας Βοργίας που θέλει μετάγγιση φρέσκου αίματος καθημερινά πάση θυσία. Πόσο γλειώδης θέλω να γίνω... Κι όλα αυτά με μία βάφτιση!
Η ζωή είναι τέλεια τελικά... για μας τα wannabe λαμόγια!

1 σχόλιο:

Fabulous Bitches είπε...

Hey mister wannabe lamogio :)
Αρχικά να σου ευχηθώ για τη μπέμπα που θα βαπτίσεις να είσαι ένα υπόδειγμα πνευματικού πατέρα και να τη δείτε όπως επιθυμείτε ή μάλλον όπως εκείνη επιθυμεί :P Δυστύχως στο blogger δεν ξέρω άλλο τρόπο για να σου απαντήσω στο σχόλιο σου στο δικό μας blogger άρα εδώ θα πω μερικά λόγια και ελπίζω να μη γίνω κουραστική.Όταν ξεκίνησε η ιδέα για τις fabulous bitches ήταν απλά για να "κράζουμε" ότι μας εκνευρίζει όχι μόνο γκομενικά αλλά γενικά. Το θέμα με το ιντερνετ και ειδικά με τους άντρες είναι μεγάλο κεφάλαιο και δεν είναι όλοι ίδιοι φυσικά!Αλλά πλέον αυτό που βλέπουμε με το πέρασμα του χρόνου είναι ότι και ο πιο σάπιος από αυτούς νομίζει ότι μπορεί να απαιτήσει 2μέτρη καλλονή και μπλα μπλα.Εμείς δεν είμαστε εδώ για να σώσουμε το κόσμο ούτε να τον αλλάξουμε ούτε τίποτα άλλο μελιστάλακτο.Απλά τα χώνουμε ανάλογα με τα γεγονότα.Τέλος όχι δεν θέλουμε να αλλάξουμε τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν οι άντρες!Σ'ευχαρίστουμε για το χρόνο σου~!

Keep blogging!

black